2020. március 9., hétfő

Nick nevek és egyebek.....

2006 óta blogolok. Hol itt, hol ott. Nálam terápiás céllal működik.
Nyughatatlan lélek vagyok, sok helyre regisztráltam, és rengeteg nick nevem volt- van. A helyzetet bonyolítja, hogy a blogokhoz akárhogyan nem lehet hozzá szólni.
Ezt még most sem értem, hogy miért nem, de kénytelen vagyok elfogadni.

A nick neveim amin előfordulhatok: skyppys, ilyspeak, zsina.  
Hogy miért érzem fontosnak ezt leírni. Nos amióta Kincse meginvitált a Juntos nevű blogos közösségbe megjött a kommentelős kedvem is.

Hamarosan, egészen pontosan áprilistól nyugdíjas leszek. 

Most intézem a papírjaimat. Tegnap is Pesten voltam emiatt.
Kavarogtak a gondolatok, információk bennem amíg a zsúfolt metrón utaztam. Ja igen a korona vírusról. 
A boltokban már felvásárolták az élelmiszereket de szájmaszkot igazából 2-3 külföldi turistán láttam. Bár nem tudom mit vártam, mikor én magam sem viselem. Bízom a szerencsénkben, hogy a családunkból nem kapja el senki.
A gyerekeimnek vettem kézfertőtlenítőt, mellbevágott az ára 700.- Ft??? WTF!

Igazán nem tudom mit gondoljak erről az egészről......

Régi vágyam teljesült amikor karácsonyra festős dolgokat kaptam a családomtól. Acril és akvarell festékek, vásznak, ecsetek. És jó adag biztatást. Még az egyébként kissé cinikus férjem is segítőkészen áll a festményeimhez.

Ahogy közeledik a jó idő én is bevagyok zsongva. Ma pl 13 fokot ígérnek. Hihetetlen. Minden virág egyszerre nyílik és anyák napjára már orgona sem lesz.
Az erkélyünket teszem rendbe. Kibontom a becsomagolt bútorokat és megrendelem a virágokat a balkonládákba.
Nincs kertem, de ismerve  magam jobb is így. 
Tavaly nagyon beváltak a dupla szirmú petúniák. Idén is ilyen lesz, meg valami zöld is mert azt nagyon szeretem.

Aztán elkezdjük - a tavaly olyan jól bevált - kinti "edzéseket" a férjemmel.
Valójában csak arról van szó, hogy kerékpárra pattanunk és a bicikli úton átmegyünk a szomszéd faluba.
És persze a futás. Az én nagy projektem. Szeretném idén is folytatni. Nem csak terápiás jelleggel.

4 megjegyzés:

  1. Igen, nekem Skyppy maradsz most már míg a világ világ :)
    A koronavírushoz való állás nem könnyű, mert a lappangási idő alatt nem is tudjuk kivel érintkezhetünk.
    A bevásárlás nálam annyi volt, mint ünnepek előtt, hogy ne kelljen sokat boltba járni.
    Szóval erkély-földműves leszel hamarosan, sok szépet lehet csinálni ott is. :)
    Direkt edzések nem az én műfajom, bár sokat biciklizek, de futni csak úgy nem vállalom. :)

    VálaszTörlés
  2. :-) Csak leírtam, hány féle módon engedi meg a kommentelést a rendszer.
    Igen, régóta az erkély nekem a kert, szeretem és éppen elég is. Többhöz nincs sajnos türelmem. De isteni kint ülni korán reggel és hallgatni a madarakat és Marcipánnal ott reggelizni....:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csuda dolog ez a Marcipán, még nem kötődtem semmilyen állathoz, bár most is van 2 cicánk. Egyik a szobába is bejár, és kijelölt, széles párnás helye van, egy magaslati ponton, amit időnként megunva, rám akar telepedni, de hamar elzsibbaszt, és visszatessékelem. A másik egy fiatal fehér kölyökcica, nemrég jött az udvarunkba, és most már bemerészkedett a konyhába, nappal ott szundikál.

      Törlés
    2. A legjobb dolog Marcipán. Nehezen éltem meg, hogy a gyerekek elmentek itthonról. Ő picit pótólja őket. Annyit kell vele törődni, mint egy gyerekkel én pedig boldogan vállaltam-vállalom .:-) Macskánk nem lehet, a férjem nem szereti őket, de a lelkem mélyén macskaimádó is vagyok.

      Törlés