2020. március 3., kedd

Fura érzés.....


Fura érzés most írni. Olyan sok éven át írtam szinte csak magamnak, most pedig akár olvashatnak is mások.
Nem, nem voltam titkos, csak nem voltam olyan helyen ahol többen is olvashatnak. 
Sajnos mióta a blogol meghalt, nincs egy olyan közösségi hely  mint az volt.
Bizony-bizony vannak az életemben fájó elmúltdolgok.
Ez is egy olyan.

De hát lássuk, mire megyek ezzel a lehetőséggel.
Nem leszek munkahelyi panaszkodások, hiszen immár nyugdíjas leszek nemsokára.

Lesznek képek a festéseimről, mert új hobbit találtam.
Igen, igen a mostani időszakot úgy élem meg, hogy ajándék nekem.
Bármit megtehetek és igyekszem meg is tenni.
Sohasem gondoltam volna - persze sejtéseim voltak azért - hogy ekkora érzelmi területet lefoglal a munkahely.
A taposó malomban észre sem vettem, hogy mekkora teher van rajtam. A cél a minden napok túlélése volt.

Ám most, hogy kikerültem belőle, látványosan rendeződött a vérnyomásom, az idegeim is rendbe jöttek - nem is tudom merre van a xanax -  és végre rendesen kialszom magam.

Az IDŐ  nekem a legnagyobb ajándék. Nincs rohanás, mert minden időben van, akkor és úgy történik minden, amikor történnie kell.
És ez bizony a legjobb ami csak lehet  életem utolsó harmadában.

10 megjegyzés:

  1. Most előtted a lehetőség, mivel több szabadidőd van, hogy közösséget teremtsünk, mert olvasva néhány blogot, mindegyik arra áhítozik, hogy a blogol.hu mintájára élvezhesse a majdnem családias blogközösséget. De ez nem megy magától, nekünk is kell lépni mások felé.
    Egyébként nekem a nyugdíjas évek kezdete inkább kellemetlen, mert nem elégít ki az úgymond hasznos időtöltés, ezek nekem nem igazi célok, szóval keresem a helyem nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyunk egyformák. Nekem most a legjobb a nyugodt, stressz mentes élet. A blogol már a múlt, de azért szívesen nosztalgiázom.
    Pl. a blogger.hu-ra nem tudok képet felrakni. Ez is meg fog halni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem blogolok a blogger.hu oldalon.
      Az a fontos, hogy most kielégít ez a nyugodt, szabad élet téged.
      Nekem sok minden nem úgy van, ahogy szeretném, vannak terveim, és remélem megvalósul.

      Törlés
  3. :)
    úgy látom, az előbbi kommentem, a válasz gombra kattintva ilyen nagy szürkeségbe veszik, de ki lehet jelölni a szövegem, és úgy olvasható.

    VálaszTörlés
  4. Még én is nosztalgiázok, nagyon sokáig hiányzott nekem is a blogol.hu ... Bár már én is egyre kevesebbet blogolok... De jó ez a hely. :)
    Egyetértek Veled, hogy: "Az IDŐ nekem a legnagyobb ajándék." ... nekem is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Friss nyugdíjas vagyok, hivatalosan még nem is, de ha ilyen lesz továbbra is, nagyon fogom szeretni.

      Törlés
  5. Ha minden igaz, és meg is élem, az év végén majd én is nyugdíjas leszek... :)

    VálaszTörlés
  6. Én nagyon vártam, hogy megérjem a nyugdíjt.Nehezen de összejött,de ugyanúgy dolgozom mint előtte.Hosszú lenne a történet, lényeg hogy elmondhatom végre nyugdíjas vagyok...Ha eddig írtál, könnyen megy majd...és ha festeni szeretsz, tedd azt....és ha kell újra köthetsz...Bizonyára a többiek is szívesen veszik a ha a testvéred munkáiból mutatsz nekünk!Köszönöm a látogatásodat, ha van kedved gyere máskor is!Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vera köszönöm a kedvességedet. Régóta blogolok, páran ismernek még a régi időkből. Sokszor megfordult a fejembe, hogy abbahagyom, de nem vitt rá a lélek és nem is fog ezt már tudom. Nehezen találtam(találok) számomra érdekes blogokat. Most új felfedezéseket tettem, és nagyon örülök, hogy Kincse elhozott ide. :-)

      Törlés
  7. Vártam, hogy lesz nálad recept a vargabéles muffin formában való sütéséről... ezek szerint hiába jöttem?

    VálaszTörlés