2020. november 11., szerda

Ahhh, mindjárt karácsony...

 





Mindjárt karácsony. Most, hogy nem vagyok idő szűkében, kreatívabb vagyok mint eddig.
Olyan jövő évi naptár akarok ajándékba adni a nekem kedveseknek, amiket én festettem. Kicsi kis képek.
Hamar elkészülök velük, és roppant élvezem.

El akarok menekülni a napi valóság elől, az én világomba,
ahol ;
-nincs  szájmaszk,
- megölelheted a neked kedveseket, 
-akkor mehetsz oda hozzájuk amikor akarsz,
- a kutyádat akkor és oda viszed sétálni ahová csak és ameddig akarod.
- nincs tiltás, pénzbírság, távolság emberek között

Kérem a régi életemet vissza. Már jó ideje hiányolom azt.

Valahogy a születésnapomnak sem örülök felhőtlenül, és a karácsonyi feeling-et is beárnyékolja ez a sok tiltás.
Milyen öröm az amit nem oszthatok meg azokkal, akik még számítanak nekem?

Hagyjuk is, ez nem vezet sehová. Inkább csak bízom az univerzumban, hogy engem és a családomat épségben átsegít ezen a nehéz időszakon.

Mert máshogy nem is lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése