2020. augusztus 25., kedd

Csak a változás állandó.......


  Minden mozgásban van körülöttem. Sokkal jobban érzem, átélem mint eddig. 
Talán mert most végre a helyemen vagyok.
Magammal törődöm, amit eddig ugye nem mondhattam el, hiszen mindig volt valaki-valami, amit fontosabbnak éreztem nálamnál.

Változik a világ is körülöttem, lassan a szájmaszk olyan lesz mintha nem is lett volna másként.
Én bizony sajnálom, hogy idejutottunk. Úgy érzem a maszk megöli a  szabad közeledést a másik felé. Eleve védekezésre kényszerít minden ellen....
Nem látod a reakciókat, a grimaszokat, vigyorgást, a vicsorgást. Megpróbálsz a másik  szeméből kiolvasni valamit, de ez nem az igazi. 
Nekem nem.

Egyszer írtam egy cseresznye fáról, nagyon finom cseresznyéje volt, évről évre több.
A kis fa dacolt a széllel, a kevéske kis hellyel ahova ültették, élt és élni akart. 
Aztán egyszer csak eltűnt....
Kivágta egy ember, akit zavart, hogy a szél az ablaka előtt cibálja. Nem volt semmi más megoldása ennek az "izének", csak az, hogy baltát ragadott, és tőből kivágta.
Haragszom bizony erre a valakire, mert úgy viselkedett,mint olyan sokan mostanában. 
Értelmetlen pusztítása a fáknak, ez a trendi most. 
Nem értem miért nem lehet megférni a természettel, úgy építeni, hogy ne romboljunk, ne tiporjunk?Minden kivágott fáért fáj a szívem, de Béci cseresznye fájáért különösen...

Változik a fb. felülete, szeptembertől  csak az új lesz, nincs mese....engem zavar az új felület, nem is használom, engem zavar, hogy megkérdezik miért a régit választom, de a válasz láthatóan nem is érdekli őket - a lényeg úgyis az, hogy ők megkérdeztek - .

Megváltozik ennek a blogos oldalnak a felülete is, ehhh..............szintén szeptembertől más lesz.
Erre már nem is írok semmit.

Remélem nem fog megszűnni a blogspot, és blog.hu most, hogy az index megváltozott. 
Sok évnyi írásom van mindkét blogos oldalon, tényleg sajnálnám, ha nyoma veszne.





 

3 megjegyzés:

  1. Mondhatnánk hogy a változás éve az ide év...Egyetértek veled, mindegyik újítás, rosszabb lesz, mint a mostani..és nem is értem, ha valami jó, miért kell megváltoztatni... Mindig csak rosszabbra váltanak. Kérdeznek, de minek, semmi foganatja , akkor meg miért kérdeznek...Arról nem is beszélve, hogy amit máskor elintéztél egy kattintással, azt most legalább 3 x nyomhatsz.
    A környékünkön mostanában több új lakó lett, a régiek sajnos kihaltak...Első dolguk, mindent kivágni..szívem fáj.. de hiába.
    és az új szabályok...ma teljesen kiakadtam, máskor odamentem, leadtam a papírt,(kórház) senki nem állt sorba, most hogy vírus van, vagy 10 álltunk sorba...,ennyi embert még nem láttam egyszer sem, mióta ide járok...mire végeztem, vagy 20 vagy még többen álltak sorba a recepciónál!de majd talán egyszer írok róla... Kész felfordulás, és röhej az egész! Kisérő nem mehet, de vannak, akiknek nem mernek szólni, hogy családostól mennek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez van Vera és nagyon el is vagyok keseredve. Most jelentették be, szeptember 01-től határzár. Akkor mit ér az eu tagság, ha megbüntetnek amiért utazni akarsz? :-(.
      És a többiről már nem is írok, mert csak felbosszantom magam....

      Törlés
    2. Az a baj, hogy nem lehet pontosan tudni, mi az igazság...A kormánynak egy igaz mondata nem volt, hogy is hihetnénk nekik..
      Mi nagyon kevesek vagyunk, fejet hajtunk, és majd az okosok megmondják, mit tehettünk...Szomorú...mi félünk, nem is mászkálunk, pont a vírus miatt..

      Törlés