2021. július 26., hétfő

Nyár.....

 



Hőség.

Milyen is legyen a nyár. 

Hát ilyen, még akkor is, ha folyik a víz rólam.

Festek. Nagyon élvezem, ahogyan a színekből kialakul valami.

Valami ami tükrözi az érzéseimet, a pillanatnyi hangulatomat.

Nem mindig ilyen békés a kép.


Ez pl. karcos, és jegesen hideg.

Hát ilyesmik járnak a fejemben.

Persze még sok más is.

Hogy pl. megharagudtam az ezoterikus újságra, mert a kérdésemre nem kaptam tőlük választ.
Ostobaság tudom, de mégis csalódott vagyok.
Régi nyűgökre keresem a választ de nem találom.
Végül is az is megoldás, ha elfelejtem a kérdést..........

Hogy olyan gyorsan telnek a napok, mintha gyorsvonaton ülnék.

Hogy inzulinos lettem, bár hálás lehetek amiért csak napi egyszer kell beadnom magamnak.

Hogy a  blogolás már nem adja meg azt amit régen, a reakciókat oda-vissza az írásomra.
Írok, de minek. 
Már engem sem igazán érdekel , hogy leírjam azt,mi is történik velem.
Nem panasz, csak a világ ,és benne én is, változik. 
Ami nagyon jó, mert én szeretem ezt a digitális világot, a jövőt.
És csak remélni tudom, hogy tényleg jobb világ következik.......

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése