2020. április 16., csütörtök

Karantén(y)......





Nem régen vagyok itthon. Tavaly augusztustól.
 Borzasztóan élvezem a megnövekedett szabadidőmet. Tobzódom a lehetőségekben.
No igen, tavaly még így volt, idén erősen megnyirbálták   a karantén miatt.
Nagyon nagyon szeretek csavarogni, ahogy a férjem mondja, cél nélkül menni, csak úgy.

Szóval a "maradj otthon" jegyében a benti elfoglaltságokat preferálom.


Többek között a kenyér - és kalács sütést. Vettünk egy szuper kenyérsütőgépet és néhány kudarc után megtaláltam a nekünk tökéletes kenyér-és kalács receptet.
Kifejezetten olyat kerestem, ami elejétől a végéig a gépben készül.
Kiflit-zsemlét nem akarok csinálni, hiszen csak ketten vagyunk, nem tudok kis mennyiséget készíteni, na de lehet, hogy az idő múlásával ez is változik.
Ilyen kalácsot készítek amit 3 napig eszünk.

És ilyen kenyeret - kb. 90 dkg - amit változó ideig eszünk, de tapasztalat, hogy 5 nap után sem lesz penészes és rossz állagú.

Nem tölti ki minden időmet ez az elfoglaltság, és ugye takarítani sem lehet mindig, így jut most időm a  süteményekre, festésre és a kiskutyámmal is többet vagyok.
Idén a nagy sláger nálunk a marlenka. A lányom kedvence, és mivel nagy kihívás elé állított nekifogtam.

És sikerült, mostanra profi lettem benne.:-)


A másik süti a mézeskrémes. Ebből a férjem és a fiam bármennyit képes megenni.
Megmutatom az én kedvencemet is. Ez a rumos félhold nevű, nagyon egyszerű sütemény.


A maradék időmben festek. Új keletű, de nagyon régi álmom. Ugyanis nekem a teljes nyugalom kell azokhoz a dolgokhoz amiket hobbiként jelölnék meg. Nem szeretem, ha percenként fel kell álljak, mert ezt- vagy azt kérik tőlem.

És most jött el ez Én időm. Nagyon szeretem . :-)




Szóval nem unatkozom. Igaz sohasem unatkoztam itthon. De most a saját kedvteléseim kerültek előtérbe.
Ha elmúlik ez a nemszeretem időszak, nálam is, mint mindeki másnál, már nem lesz semmi sem olyan mint volt.
Nem írom, hogy okosabb leszek, de hogy hálás leszek-vagyok mindenért az egészen biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése