2021. január 3., vasárnap

Elmúlt 2020.....végre!


 Már vártam, hogy vége legyen a tavalyi évnek.
Valójában, nekem személy szerint nem volt rossz, sőőőőt!

De én úgy vagyok összerakva, hogy nem érzem magam jól ott, ahol sokaknak rossz. 
Zaklatott vagyok ha a napi híreket olvasom.  Elkeserít és nem tudom mit kellene csinálnom.

Szerencsére a családommal nincs semmi gond, és hála Istennek nekem sincs semmi bajom.
A karácsony, a szilveszter nem hozott nagy változást a napi életritmusomba, hiszen már több mint egy éve itthon vagyok. 
Nekem minden nap vasárnap.

Festek, erről már írtam, de mostanra már a családom is elfogadta - a férjem konkrétan - és segít, hogy a legjobbat hozzam ki magamból.

Ezt tagnap festettem. Szeretem kép.............

Karácsonyi ajándékként is a nekem kedveseknek képet festettem, a lányomnak olyan naptárt adtam, amikhez a képeket én csináltam:



Azt hiszem mindig is erre vágytam, hogy festhessek.

És utazzak!

Mert ez még a legnagyobb álmom.
Nem is a megérkezés izgalmas nekem, hanem az utazás...............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése